Tel:

+40 772 161 156

 

E-mail:

it@ganeshasolutions.ro

 

Contactează-ne:

E-mail
Telefon
Mesaj
EXPEDIAZĂ
EXPEDIAZĂ
Mesajul a fost expediat - Mersi
Îndeplinește toate câmpurile necesare!

Ganesha Solutions

Implementarea şi externalizarea serviciilor IT

Promoție:

 

  • În perioada 19.10.2020 - 20.11.2020 la un contract pe un an an de zile primele 10 ore din abonament sunt gratuite.

 

În cazul in care doriți sa dețineți controlul problemelor ce pot apărea, să vă asigurați ca aveți o rețea de calculatoare perfect funcțională, atunci va recomandam o colaborare pe baza de abonament servicii IT.
Este mai bine sa previi apariția problemelor decât să le rezolvi când deja au făcut rău sau v-au făcut să pierdeți timp. De aceea, un abonament de servicii IT previne aceste probleme.
Un abonament de servicii IT va asigura securitatea si continuitatea activității in bune condiții din punct de vedere tehnic.

De asemenea, aveți la dispoziție in permanență un consultant IT care să vă îndrume rapid in rezolvarea oricărei probleme apărute.

Avantajele abonamentului de servicii IT constau în:

• eliminarea problemelor si optimizarea infrastructurii IT astfel încât desfășurarea activității să se facă în condiții optime;
• evidență echipamente, evidență licențe, date de expirare, schema rețelei de calculatoare;
• prioritate pentru rezolvarea problemelor;
• timp de răspuns la solicitări: 1h-24h;
• menținerea echipamentelor într-o stare buna de funcționare;
• control permanent asupra problemelor ce pot apărea si prevenirea la timp a acestora;
• update, optimizare software, backup date periodic;
• consultanta la telefon, prin email/Messenger
gratuită (într-o limita acceptabila de timp alocat);
• tarife reduse pentru intervențiile efectuate după depășirea orelor/deplasărilor incluse;
• deplasări si servicii
gratuite;

Prețurile abonamentelor se calculează în funcție de:

• sistemul informatic existent la firma (vechime, nr. calculatoare, imprimante, servere, rețea etc);
• programele folosite;
• numărul lunar de deplasări;
• numărul de ore incluse;
• alte cerințe;

Tipuri de abonament:

  1. Office Online: număr de intervenții pe lună - aproximativ o oră de stația de lucru
    1. până la cinci stații de lucru - 100 €/lună
    2. până la nouă stații de lucru - 150 €/lună
    3. până la 15 stații de lucru - 200 €/lună
    4. până la 20 stații de lucru - 300 €/lună

Acest tip de abonament cuprinde:

  • Asistenţă remote

  • Suport telefonic

 

  2. Office Standard - 21 €/oră (recomandat cel puțin o oră pentru fiecare stație  de lucru pentru: desprăfuire, optimizare, update, devirusare, reparat regiștrii)             

Acest tip de abonament cuprinde:

  • Asistenţă remote 
  • Suport telefonic
  • Două intervenţii la sediu
  • Audit IT

 

  3. Office FullOptions - 30 €/oră (recomandat cel puțin o oră pentru fiecare stație  de lucru pentru: desprăfuire, optimizare, update, devirusare, reparat regiștrii) 

Acest tip de abonament cuprinde:

  • Suport telefonic 
  • Asistenţă remote 
  • Intervenţii la sediu 
  • Audit IT
  • Back-up Date

Abonamente

Servicii aferente abonamentului Office FullOptions:

  1. Mentenanță laptop-uri /desktop-uri– optimizat:
    1. evaluare stare de funcționare;
    2. verificare şi optimizare parametrii BIOS;
    3. actualizare drivere;
    4. upgrade-uri în cazul în care se impun îmbunătățiri ale componentelor;
    5. verificare şi curățare unitate FDD şi CDROM, DVD, CD-RW, DVD-RW;
    6. Oprit programe inutile care rulează în startup;
    7. Scan disk drive for errors and repair
    8. Clean hard Disk (Temporary internet, Directx cache, temporary files, Downloads, User file History ...);
    9. Dezactivare efecte vizuale inutile;
    10. Scanat antivirus și malware;
    11. Reparat regiștrii de sistem;
    12. Listă licențe programe/computer.

 

  1. Imprimante multifuncționale (printer/scanner /copiator /fax), cu jet de cerneală sau laser, scanner-e:
    1. Evaluare stare de funcționare;
    2. Verificare integritate cabluri şi conectori externi;
    3. Verificare conectabilitate PC/rețea;
    4. Actualizare drivere;
    5. update firmware
    6. Verificare nivel componente consumabile şi înlocuirea acestora (ribon, cartuș, toner);
    7. Verificarea şi setarea parametrilor (opțiunilor) de tipărire, copiere sau trimitere/primire fax;

 

  1. Hub-uri, switch-uri, router-e:
    1. Evaluare stare de funcționare;
    2. Verificare integritate cabluri şi conectori externi;
    3. Verificare conectabilitate ansamblu rețea;
    4. Creare Network Baseline pentru rețea
    5. Configurare şi setare Access Point pentru canalul optim;
    6. Verificare şi rezolvare conflicte hardware;
    7. Verificarea porturilor;
    8. Depanare software;
    9. Configurare și update firmware
    10. Update software.

 

  1. Pentru toate tipurile de echipamente se va asigura:
    1. Curățare internă şi externă (desprăfuire) – de două ori pe an;
    2. Analizarea şi prezentarea problemelor constatate sau pe cale să apară şi a măsurilor ce trebuie luate;
    3. Reparații hardware la sediul PRESTATORULUI în cazul defecțiunii unor echipamente ce necesită o perioadă mai mare de service.

 

  1. Instalarea şi întreținerea sistemului de operare:
    1. Instalarea sistemului de operare;
    2. Verificare de ansamblu a stării de funcționare a sistemului de operare;
    3. Instalare corecții puse la dispoziție de producătorul sistemului de operare (service pack, Security patch);
    4. Verificarea stării de funcționare a drivere-lor şi a componentelor aferente;
    5. Actualizare drivere în cazul apariției de noi versiuni;
    6. Instalare patch-uri de securitate;
    7. Dezinstalare programe inutile;
    8. Verificare conectivitate rețea şi/sau internet (corectare setări rețea şi/sau internet);
    9. Setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru;
    10. Realizare cópii de siguranță pentru fișierele importante ale sistemului de operare;
    11. Verificare politici de securitate şi depistare intruziuni/ vulnerabilități;
    12. Creare şi întreținere conturi de acces utilizatori;
    13. Optimizare configurație sistem operare;
    14. Consultarea log-urilor aplicațiilor, de securitate şi sistem pentru de­pistarea problemelor ce nu se manifestă transparent şi înlăturarea cauzelor care le-au produs; recomandarea măsurilor ce trebuie luate pentru a nu mai apărea astfel de erori.

 

  1. Alte operațiuni necesare sau preventive:
    1. Realizare cópii de siguranță, kit-uri de instalare, driver-e, alte aplicații şi pachete software în cazul în care acest lucru este permis prin licența deținută de abonat;
    2. Instalare şi configurare program antivirus licențiat al abonatului;
    3. Instalare şi configurare program antivirus oferit gratis de către producător, în cazul în care abonatul nu deține o licență pentru un program antivirus;
    4. Actualizare bază de date definiții viruși;
    5. Actualizare motor de căutare viruși şi module de curățare (dezinfectare);
    6. Verificare stare sistem privind infectarea cu viruși informatici/deviru­sare fără reinstalarea sistemului de operare şi fără recuperare fișiere infectate;
    7. Optimizare stocare pe hard-disk;
    8. Verificare integritate fișiere şi structură directoare;
    9. Verificare şi configurare firewall pentru sistemele de operare care îl conțin;
    10. Instalarea şi configurarea de programe de monitorizare a activității sau traficului (la cererea beneficiarului).

Servicii aferente abonamentului Office Standard:

  1. Mentenanță laptop-uri /desktop-uri– optimizat:
    1. evaluare stare de funcționare;
    2. verificare şi optimizare parametri BIOS;
    3. actualizare drivere;
    4. upgrade-uri în cazul în care se impun îmbunătățiri ale componentelor;
    5. verificare şi curățare unitate FDD şi CDROM, DVD, CD-RW, DVD-RW;
    6. Oprit programe inutile care rulează în startup;
    7. Scan disk drive for errors and repair
    8. Clean hard Disk (Temporary internet, Directx cache, temporary files, Downloads, User file History ...);
    9. Dezactivare efecte vizuale inutile;
    10. Scanat antivirus și malware;
    11. Reparat regiștrii de sistem;
    12. Listă licențe programe/computer.

 

  1. Imprimante multifuncționale (printer /scanner /copiator /fax), cu jet de cerneală sau laser, scanner-e:
    1. Evaluare stare de funcționare;
    2. Verificare integritate cabluri şi conectori externi;
    3. Verificare conectabilitate PC/rețea;
    4. Actualizare drivere;
    5. update firmware
    6. Verificare nivel componente consumabile şi înlocuirea acestora (ribon, cartuș, toner);
    7. Verificarea şi setarea parametrilor (opțiunilor) de tipărire, copiere sau trimitere/primire fax;

 

  1. Hub-uri, switch-uri, router-e:
    1. Evaluare stare de funcționare;
    2. Verificare integritate cabluri şi conectori externi;
    3. Verificare conectabilitate ansamblu rețea;
    4. Verificare şi rezolvare conflicte hardware;
    5. Verificarea porturilor;
    6. Depanare software;
    7. Configurare și update firmware
    8. Update software.

 

  1. Pentru toate tipurile de echipamente se va asigura:
    1. Curățare internă şi externă (desprăfuire) – de două ori pe an;
    2. Analizarea şi prezentarea problemelor constatate sau pe cale să apară şi a măsurilor ce trebuie luate;
    3. Reparații hardware la sediul PRESTATORULUI în cazul defecțiunii unor echipamente ce necesită o perioadă mai mare de service.
  2. Alte operațiuni necesare sau preventive:
    1. Instalare şi configurare program antivirus licențiat al abonatului;
    2. Instalare şi configurare program antivirus oferit gratis de către producător, în cazul în care abonatul nu deține o licență pentru un program antivirus;
    3. Actualizare bază de date definiții viruși;
    4. Actualizare motor de căutare viruși şi module de curățare (dezinfectare);
    5. Verificare stare sistem privind infectarea cu viruși informatici/deviru­sare fără reinstalarea sistemului de operare şi fără recuperare fișiere infectate;

Servicii aferente abonamentului Office Online:

  1. Mentenanță laptop-uri /desktop-uri optimizat:
    1. evaluare stare de funcționare;
    2. verificare şi optimizare parametri BIOS;
    3. actualizare drivere;
    4. upgrade-uri în cazul în care se impun îmbunătățiri ale componentelor;
    5. verificare şi curățare unitate FDD şi CDROM, DVD, CD-RW, DVD-RW;
    6. Oprit programe inutile care rulează în startup;
    7. Scan disk drive for errors and repair
    8. Clean hard Disk (Temporary internet, Directx cache, temporary files, Downloads, User file History ...);
    9. Dezactivare efecte vizuale inutile;
    10. Scanat antivirus și malware;
    11. Reparat regiștrii de sistem;
    12. Listă licențe programe/computer.
    13. Instalare şi configurare program antivirus licențiat al abonatului;
    14. Instalare şi configurare program antivirus oferit gratis de către producător, în cazul în care abonatul nu deține o licență pentru un program antivirus;